Sormen Munduko Foroa-ren (CWF24) esparruan, KSIgune – Euskadiko KSIetarako Goi Mailako Hezkuntza eta Ikerketa Klusterrak koordinatu du Hezkuntza KSIetan arlo tematikoa.

CWF24an hezkuntza oinarrizko tresna gisa jorratu da, gaitasun berritzaileak eta sortzaileak dituzten eta etengabeko eboluzioan eta erronkaz betetako munduan aldaketa-eragile gisa jarduten duten pertsonen garapenerako.

Hezkuntza arloak lantalde aditu bat izan du, eta bi erronkari heldu die, ikuspegi globaletik:

  • / 01 Hezkuntza-sistema berriak, gaitasun sortzaileak, berritzaileak eta ekintzaileak sustatzeko.
  • / 02 KSIen sektoreen egungo beharrei erantzuteko eredu posibleak.

Ondorioz, lantaldeak jarraian zehazten diren esperientzia inspiratzaileak hautatu ditu, erronka horiei erantzuteko duten esperientzia CWF24n partekatu dutenak.

HEZKUNTZA KSIetan - AT4 ESPERIENTZIAK

Programa de Emprendimiento e Innovación Social

Ekintzailetza eta Gizarte Berrikuntza Programa

Reina Sofia Goi Mailako Musika Eskola

Reina Sofia Goi Mailako Musika Eskolako Musika Interpretazioko Masterraren barruan, upskilling ekimenaren bidez, ikasleak musikaren industriako ekintzailetza-gaitasunez hornitu nahi dira, enplegu-aniztasunak, behin-behinekotasunak eta mugikortasunak baldintzatutako lan-panoramaren erronkari erantzunez.

Urtero 20 ikaslek hartzen dute parte benetako proiektuetan, eginez ikasteko filosofiari jarraituz.
 

Info Gehiago

Green Digital Hub

University Green Digital Hub

Erasmus+ Programa;

Programaren helburua da gaitasun digitalak, ekintzaileak eta ingurumen-jasangarritasunekoak (GED) ematea ikasleei, unibertsitateko startup-ei eta unibertsitateetako langileei, egungo ekonomian eta etorkizun jasangarrian laguntzeko.

Ekimenak GEDen hezkuntza-programa bat garatu nahi du, ikasteko eta ezagutzak trukatzeko online plataforma bat barne, baita Greenpreneur start-up factory programa ere.
 

Info Gehiago

Creative Industries EUR

Sormen Industrien Programa

Erasmus University Rotterdam

Programa honek sormen-industriei buruzko hezkuntza-eskaintza zabala eskaintzen du, besteak beste, gradu bikoitza (Arteak eta Zientziak), eta bi master bat (Kulturaren Ekonomia eta Enpresa Espiritua; eta Merkatu Globalak, Tokiko Sormenak).

Gainera, programak bigarren mailako irakasgaiak ere eskaintzen ditu Sormenaren sustapenean, Modaren industrian edo Ekonomia sortzailean, eta sormen-industrien arloko ikerketa sustatzen du.


Info Gehiago

Biofilia Lab

Biofilia Laborategia

Aaltoko Unibertsitatea

Bizi- eta teknologia-zientzien eta horiek testuinguru artistiko eta kulturalean duten aplikazioaren arteko elkarguneari buruzko ikaskuntza- eta ikerketa-gune berri bat.

Biofilia esperimentazio-plataforma bat da, eta bere ikuspegi berritzailea zientziaren eta artearen arteko baterako sorkuntzan datza, ezagutza zientifikoetan oinarritutako sormen-proiektuak garatzeko.


Info Gehiago

ECIU

ECIU Unibertsitatea

Unibertsitate Berritzaileen Europako Partzuergoa

Europako Unibertsitateen ekimeneko 41 aliantza ospetsuetako bat da, goi-mailako ikastetxeak biltzen dituena gizartearen erronkei eta Europako herrialdeek aurre egin beharreko kualifikazio eskasiari aurre egiteko.

Goi-mailako hezkuntzaren ikuspegi bateratua eskaintzen du, Europa mailako erronketan oinarrituta, eta mikrokredakzioak etengabeko ikaskuntzako hezkuntza-ibilbideen erdigunean daude.
 

Info Gehiago

KAOSPILOT

Ikaskuntza-arkuak Programa

KAOSPILOT

Ikaslearen autonomia eta erantzukizun handiagoa ardatz dituen esparru pedagogikoa.

Ikaskuntza-espazioak diseinatzeko eta errazteko programa hezitzaileei zuzendutako bi klase magistraletan datza, offline, online eta hibrido ikaskuntza definitzeko, diseinatzeko eta emateko modu esperimentalak esploratzeko, konpromiso, pentsamolde, jarrera eta gaitasun handiagoak integratzeko.

Info Gehiago

Artikuluak

Jarraian, Hezkuntza KSIetan arloaren egungo egoerari, erronkei eta aukerei buruzko hausnarketa kolektiboa aurkezten da, Creativity World Forum 2024ren parte izan diren adituen eskutik.

2024ko apirila
Ruth Mayoral
Ruth Mayoral
Goi-mailako Hezkuntzako Programen arduraduna, Euskampus Fundazioa

Until the future arrives

Artikulu honetan, Ruth Mayoralek gogoeta egiten du KSIetako Hezkuntzaren esparruan aurrera egiteko bide posible bati buruz, kultura- eta sormen-sektoreekin eta goi-mailako hezkuntza-erakundeekin batera, ezagutza gizartera transferitzea sustatzeko eta guztion onerako modu eraginkorrean sortzeko: "Eta, azkenean, Kultura da guztiaren erdigunea. Ez da sektore profesionala bakarrik, kontu soziala da. Ez da soilik Kulturarako prestatzea, baizik eta Kultura da alderdi horietan guztietan hezteko ardatz nagusia.

Read more

2024ko apirila
Dario Assante
Dario Assante
Open to Learn sortzaile eta Hezkuntzako zuzendaria

The Present and Future of Training in the Cultural and Creative Industries: from the Value Chain to Skills and Educational Formats

Dario Assantek KSIen balio-kateari buruz hausnartu du artikulu honetan, bai eta sektorearen prestakuntza-eskaerei hezkuntzaren eremutik nola erantzun ere: "KSIen ekoizpen-prozesuen salbuespenezko izaera ezagutzea funtsezkoa izango da sektore horien ezagutza-transferentziak egiteko eta hezteko modua ulertzeko."

Read more

2024ko apirila
Ibone Eguia
Ibone Eguia
Doktoratu aurreko ikertzailea ORKESTRAn

Collaborative spaces for Universities and Cultural and Creative Industries

Ibone Eguiak Unibertsitatearen eta KSIen arteko lankidetzari buruzko hausnarketa egin du artikulu honetan, etengabe eboluzionatzen ari den mundu honetan: "KSIen esparruan, ezagutza sortzeko, transmititzeko, sozializatzeko eta ustiatzeko modu berriak behar dira unibertsitateen eta industriaren artean."

Read more

2024ko apirila
Esther Viñuela
Esther Viñuela
Ekintzailetza eta Gizarte Berrikuntza Programaren arduraduna ESMRSn

A Quantitative Survey of Digital Competencies of Music Teachers in the European Union

Esther Viñuelak aurkeztutako kolaborazio artikulu honek musikaren sektoreko hezkuntza profesionalen gaitasun digitalei buruzko prestakuntza-beharrei buruzko hausnarketa egiten du: "Ikerketak hainbat xehetasun eman zituen agerian, hala nola egungo tresnei buruzko kontzientziazio falta, hala nola AAri eta teknologia murgiltzaileei buruzkoa."

Read more

2024ko apirila
Viktoria and Lizett
Viktoria Heinzel eta Lizett Samaniego
Stuttgart Media University

Need of innovative and suitable education for the Cultural and Creative Industries

Artikulu honetan, Viktoria Heinzel eta Lizett Adelaida Samaniego Rivera adituek KSIetan hezkuntzak garapen iraunkorraren sustapenean duen funtsezko eginkizunari buruzko hausnarketa egiten dute: "Sormenaren, pentsamendu kritikoaren, lankidetzaren eta komunikazioaren sustapenean zentratzean, pertsonek eraginkortasunez aurre egin ahal izango diete hezkuntza-egitura eta lan-prozesu berri eta konplexuei etorkizunean, eta, aldi berean, beren berrikuntza pertsonalerako gaitasuna hobetuko dute."

Read more

2024ko apirila
Fernando Saenz
Fernando Saenz de Ugarte
ESKENAko Zuzendaritza Batzordeko kidea

Performing arts, education, industries and crafts

Artikulu honetan, Fernando Saenz de Ugartek arte eszenikoek teknologia eta birtualtasuna nagusi diren munduan hezkuntzan duten rolari buruzko hausnarketa egiten du: "Teknologia eta birtualtasuna nagusi diren mundu honetan tamaina askotako pantailez osatutako eszenak bizi gara, eta diziplina horiek aukera ematen digute gure arretarekin eta hemen eta orain egoteko dugun gaitasunarekin berriro konektatzeko."

Read more

2024ko apirila
Cristina Ortega
Cristina Ortega
Chief Scientific & Operating Officer, Aisialdiaren Mundu Erakundea

Future education on CCIs: cross-cutting and intersectoral

Cristina Ortegak funtsezko erronkei buruz hausnartu du artikulu honetan, hala nola egungo hezkuntza-eskaintzaren eta merkatuaren eskaeren arteko arrakalari buruz, edo zeharkako eta sormenezko trebetasunen beharrari buruz KSIetan: "Curriculum dinamikoetan, sektoreen arteko lankidetzan, hezkuntza-teknologia aurreratuetan, politika inklusiboetan eta zeharkako trebetasunen prestakuntzan oinarrituta, hurrengo belaunaldia profesional sortzaileez presta dezakegu, berrikuntzarekin, erantzukizunarekin eta enpatiarekin lideratzeko."

Read more